Навчання в закладі здійснюється українською мовою за п'ятиденним робочим тижнем. Старша школа має інформаційно-технологічний профіль. У школі навчається 407 учнів - 15 класів. Кадрові ресурси - 27 вчителів. Серед них: - 17 спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії (56% від кількості вчителів закладу);
-
6 спеціалістів І кваліфікаційної категорії (20%);
-
5 молодих спеціалістів (17%);
-
4 вчителя мають педагогічне звання "Вчитель -методист";
-
4 вчителя мають педагогічне звання "Старший вчитель".
Науково-методична проблема закладу - "Здоров'я через освіту в системі психолого-педагогічного проектування розвитку особистості учня".
На базі школи здійснюється дослідно-експериментальна робота Всеукраїнського рівня. З 2004 року відбувається впровадження в навчально-виховний процес інноваційної технології "Психолого-педагогічне проектування особистісного розвитку учня". Школа є призером Сьомої та Дев'ятої міжнародних виставок навчальних закладів "Сучасна освіта в Україні - 2004, 2006" в номінації "Інноваційні педагогічні технології у навчальному процесі". Мета навчального закладу - створити систему виховної роботи, спрямовану на соціалізацію учнів, стрижнем якої є психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості.
Проект "Здоров'я через освіту" є складовою частиною експерименту і передбачає формування світогляду особистості, заснованому на здоровому способі життя учнів; створення і дотримання санітарно-гігієнічних норм на сучасному рівні. Проект підтриманий і фінансується міською радою. Кадровий потенціал педагогічного колективу здатний творчо вирішувати завдання інноваційних технологій.
Педагогічний колектив Бориспільської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 7 успішно вирішує освітянські проблеми, які стоять на часі. Головним завданням навчально-виховного процесу є формування творчої особистості вчителя і учня.
Удосконалення навчально-виховної роботи великою мірою залежить від теоретичного рівня та педагогічної майстерності вчителя. Як свідчить практичний досвід, важливу роль у підвищенні фахового рівня відіграє чітко налагоджена методична робота. Як правило, центром цієї роботи є шкільний методичний кабінет, що :
-
надає допомогу вчителям у підвищенні фахового рівня і педагогічної майстерності;
-
координує зміст, форми і методи самоосвіти вчителів;
-
пропагує досягнення педагогічної науки і ППД.
Шкільний методичний кабінет Бориспільської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 7 веде таку роботу:
-
створює умови для самоосвітньої індивідуальної роботи вчителів, забезпечує їх необхідною науково-методичною літературою, організовує для них консультації;
-
розглядає і рекомендує до затвердження план роботи МО;
-
допомагає в організації роботи шкільних методичних семінарів та інших форм колективної роботи;
-
організовує роботу з надання методичної допомоги молодим вчителям та вчителям, які отримали рекомендації під час атестації;
-
надає допомогу вчителям, які займаються науково-дослідницькою та експериментальною роботою;
-
пропагує перспективний педагогічний досвід шляхом підготовки і проведення шкільних педагогічних читань, науково-практичних конференцій, організації педагогічних виставок, творчих звітів вчителів, випуску методичних бюлетенів, взаємо відвідування уроків тощо.