П`ятниця, 15.12.2017

Бориспільська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 7
Меню сайту
Наше опитування
З якого Ви класу?
Вього відповідей: 168
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Колектив школиНавчання в закладі здійснюється українською мовою за п'ятиденним робочим тижнем. Старша школа має інформаційно-технологічний профіль.     У школі навчається 407 учнів - 15 класів. Кадрові  ресурси - 27 вчителів. Серед них: - 17 спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії (56% від   кількості вчителів закладу);
  • 6 спеціалістів І кваліфікаційної категорії (20%);
  • 5 молодих спеціалістів (17%);
  • 4 вчителя мають педагогічне звання "Вчитель -методист";
  • 4 вчителя мають педагогічне звання "Старший вчитель".
Науково-методична проблема закладу - "Здоров'я  через освіту в системі психолого-педагогічного проектування розвитку особистості учня".
На базі школи здійснюється дослідно-експериментальна робота Всеукраїнського рівня.  З 2004 року відбувається впровадження  в навчально-виховний процес інноваційної технології "Психолого-педагогічне проектування особистісного розвитку учня".  Школа є призером Сьомої та Дев'ятої міжнародних виставок навчальних закладів "Сучасна освіта в Україні - 2004, 2006" в номінації "Інноваційні педагогічні технології у навчальному процесі". Мета навчального закладу - створити систему виховної роботи, спрямовану на соціалізацію учнів, стрижнем якої є психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості.
Проект "Здоров'я через освіту" є складовою частиною експерименту і передбачає формування світогляду особистості, заснованому на  здоровому способі життя учнів; створення і дотримання санітарно-гігієнічних норм на сучасному рівні. Проект підтриманий  і фінансується міською радою. Кадровий потенціал педагогічного колективу здатний творчо вирішувати завдання інноваційних технологій.
Педагогічний колектив Бориспільської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 7  успішно вирішує освітянські проблеми, які стоять на часі. Головним завданням навчально-виховного процесу є формування творчої особистості  вчителя і учня.
Удосконалення навчально-виховної роботи великою мірою залежить від теоретичного рівня та педагогічної майстерності вчителя. Як свідчить практичний досвід, важливу роль у підвищенні фахового рівня відіграє чітко налагоджена методична робота.  Як правило, центром цієї роботи є шкільний методичний кабінет, що :
  • надає допомогу вчителям у підвищенні фахового рівня і  педагогічної майстерності;
  • координує зміст, форми і методи самоосвіти вчителів;
  • пропагує досягнення педагогічної науки і ППД.
Шкільний методичний кабінет Бориспільської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 7 веде таку роботу:
  • створює умови для самоосвітньої індивідуальної роботи вчителів, забезпечує їх необхідною науково-методичною літературою, організовує для них консультації;
  • розглядає і рекомендує до затвердження план роботи МО;
  • допомагає в організації роботи шкільних методичних семінарів та інших форм колективної роботи;
  • організовує роботу з надання методичної допомоги молодим вчителям та вчителям, які отримали рекомендації під час атестації;
  • надає допомогу вчителям, які займаються науково-дослідницькою та експериментальною роботою;
  • пропагує перспективний педагогічний досвід шляхом підготовки і проведення шкільних педагогічних читань, науково-практичних конференцій, організації педагогічних виставок, творчих звітів вчителів, випуску методичних бюлетенів, взаємо відвідування уроків тощо.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Copyright MyCorp © 2017
    Хостинг від uCoz