Середа, 26.06.2019

Бориспільська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 7
Меню сайту
Наше опитування
З якого Ви класу?
Вього відповідей: 195
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Бориспільська загальноосвітня школа l-ІІІ ступенів № 7 з 2004-2005 н.р. бере участь у Всеукраїнському експерименті  "Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу”

Науковий керівник


Киричук Валерій Олександрович

науковий керівник Всеукраїнського експерименту "Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу”, автор комплексів "Універсал", "Персонал", програм "Соціум" і "SOS", практичний психолог, доцент кафедри психології ЦІППО, кандидат педагогічних наук, докторант, викладач.


   Із 2004р. наша школа працює за новою моделлю виховної роботи, в якій утверджується особистісно-розвивальна педагогіка.
Традиційна система виховної роботи, на жаль, не сприяє оптимізації існування дитини в навчальному закладі. Характерними рисами випускників є невпевненість, підвищена тривожність, слабка соціальна активність.
Наявність цих та інших тривожних фактів спонукала педагогічний колектив до пошуку нових форм роботи.
Звичайно, успіх будь-якої справи залежить від злагоджених дій команди. Ініціатором впровадження "Технології" у нашій школі та її лідером є директор Михайлюк Ганна Павлівна, яка створила всі умови для впровадження експерименту. У школі обладнано кабінет психолога та соціального педагога, ігрову кімнату, на належному рівні комп'ютерне забезпечення. Ганна Павлівна зуміла правильно підібрати кадри та мудро розподілити обов'язки між ними, захопити ідеєю і об'єднати всіх навколо неї, створити позитивний мікроклімат в колективі та комфортні умови для роботи - це і кабінети, і спеціальні приміщення для проведення корекційних занять.
Науково-методичне керівництво експериментом, планування та контроль за корекційно-виховним процесом здійснюють заступники директора Войтенко Світлана Василівна та Шаповал Тетяна Миколаївна. Спільно з соціальним педагогом і психологом вони допомагають класним керівникам визначити шляхи і методи психолого-педагогічного впливу.


   Психолог Мізін Ольга Миколаївна проводить семінари-практикуми для педагогів, надає консультації класним керівникам по методиці проведення годин спілкування, конструюванню та моделюванню. Соціально-психологічна служба створює базу даних, формує блок методик, та сценаріїв; у тісній співпраці з класними керівниками аналізує, творить, конструює, моделює та виробляє рекомендації. Двічі на рік результати загальношкільного моніторингу подаються до Центру практичної психології. Директор Центру Смотрін В.О. їх аналізує та надає методичну допомогу.

    Чи не найвідповідальнішу ділянку роботи виконують класні керівники: вони безпосередньо втілюють у життя поставлені виховні задачі. Класні керівники проводять години спілкування, які проходять в атмосфері довіри та творчого пошуку. В безпечному середовищі школяр вільно моделює свою поведінку в сконструйованих життям ситуаціях, шукає вихід із проблем, пробує виразити внутрішній світ різноманітними засобами, вчиться аналізувати себе й інших, формує та висловлює власну думку. В результаті таких занять дитина отримує безцінний духовно-емоційний матеріал, з якого потім будує свою особистість. 
Не стоять осторонь експерименту і вчителі-предметники , які, реалізуючи навчальний план, щільно працюючи з дітьми у позакласній роботі, втілюють найкращі принципи особисто-зорієнтованої педагогіки.


    Стало вже доброю традицією проводити семінари-практикуми, відкриті виховні години із подальшим обговоренням в колі педагогів методичних нюансів заняття. У 2007-2008 н. р. вісім із дев'яти класних керівників дали відкриті виховні години. У 2008-2009 н. р. на відкриті години спілкування запросили заступник директора Келлер А.В., психолог школи Сенченко О.М., класні керівники Кузьменко С.Д., Ярмоленко Л.В., Камінська В.В. У жовтні 2008 року на базі школи відбувся обласний семінар для директорів ЦППСР, на якому учителі нашої школи поділились досвідом зі своїми колегами. На високому рівні провели години спілкування заступник директора і практичний психолог Келлер А.В. та класні керівники 8-А та 7-Б класів Кузьменко С.Д. та Ярмоленко Л.В. 
Зараз школа знаходиться на корекційному етапі впровадження інновації. Проаналізувавши результати моніторингу в динаміці, ми побачили, що покращуються показники особистісного розвитку учнів, підвищується коефіцієнт згуртованості класних колективів, зменшується кількість дітей, які неприйняті групою, втратили зв'язок з оточуючими або схильні до девіантної поведінки .
Використання в практиці роботи школи даної Технології значно поліпшило динаміку психо-соціального розвитку більшості учнів як у класних колективах, так і в НЗ в цілому, дало можливість усувати конфліктні ситуації, допомагає учням пізнати себе, реалізувати свої можливості. Педагоги зовсім по-іншому стали дивитись на своїх вихованців, став зрозумілішим і ближчим внутрішній світ дитини. У дітей змінилось відношення до школи, підвищилась самооцінка, вирівнюється статус.


   Дана Технологія якнайкраще відповідає сучасним вимогам суспільства, адже у її центрі стоїть реальна дитина, яка вона є - з її вродженими здібностями і талантами, набутими вадами і міцніючими комплексами, напрацьованими здобутками і втраченими можливостями. І ми повинні закласти запас міцності у її характер, сформувати ціннісні пріоритети, свідоме ставлення до свого життя, здоров'я, створити всі умови для її повноцінного розвитку.



Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Copyright MyCorp © 2019
    Хостинг від uCoz